راهکار تدبیر برای دسترسی سریع به اطلاعات و گزارشات در

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

«کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» یکی از همراهان دیرین شرکت پردازش موازی سامان، قریب به ۱۰ سال است که از نرم‌‏افزارهای تدبیراستفاده می‌‏نماید.

مسئله، قبل از تدبیر:
به علت وجود شعب متعدد، دستیابی به گزارش‏‌های جامع و سریع از دغدغه‌‏های اصلی مدیران ارشد این سازمان بود. همچنین به علت حجم و تنوع فعالیت‌ها، وجود یک سیستم یکپارچه مالی به عنوان نیاز ضروری کانون پرورش فکری احساس می‏‌شد.

راهکار تدبیر:
در گام اول راهکار تدبیر در پاسخ به این نیازهای کلیدی: امکان دریافت تراز تجمیعی کلیه شعب استان‌‏ها بود. علاوه بر آن به علت یکپارچه بودن ساب سیستم‌های مختلف نرم‌‏افزارهای مالی و اداری تدبیر، انجام فرآیندهای مالی با سرعت و سهولت بیشتر و کمترین خطای ناشی از ورود داده‌‏ها توسط منابع انسانی امکان‏پذیر شد.

وضعیت فعلی:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

علاوه بر امکان دریافت تراز تجمیعی کلیه شعب استان‏‌‌ها -که یکی از مهمترین خواسته‏‌های مدیران ارشد است- به گفته آقای علیرضا لطیف، مدیر مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، طی این سال‌‌ها به تدریج ساب سیستم‌‏های مالی، خزانه‏‌داری، انبار و خرید و فروش تدبیر در این مجموعه راه‏‌اندازی شده است و هم اکنون دفتر مرکزی کانون با حدود ۲۰ کاربر به علاوه تمامی شعب استانها از آن استفاده میکنند. آقای لطیف اذعان داشتند، در طول این سال‌‌ها یکی از نقاط قوت بارز این شرکت، ارائه خدمات پشتیبانی مناسب توسط کارشناسان مجرب می‌‌‏باشد؛ در دسترس بودن و پاسخگویی سریع نیروهای متخصص، اعتماد مدیران کانون پرورش فکری را بیش از پیش جلب کرده و همواره موجب رضایت مدیران کانون بوده است. مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شرکتی دولتی است که از سال ۱۳۴۴ رسماً آغاز به کار کرده است. این شرکت با ایجاد امکانات لازم برای پرورش ذوقی و فکری کودکان و نوجوانان و بيش از ۸۵۰ مركز فرهنگي ثابت، سيار شهري، سيار روستایي و پستي در سراسر ايران مشغول به فعالیت است.