همایش بیستمین سالگرد تاسیس شرکت پردازش موازی سامان با حضور همراهان گرانقدر تدبیر که سهمی در پیشرفت روزافزون مجموعه داشته‌اند، برگزار شد.

مراسم بزرگداشت بیستمین سالگرد تاسیس شرکت پردازش موازی سامان روز پنجشنبه مورخ ۲۷ دی ۱۳۹۷، با حضور مدیران، سهامداران، کارمندان، نمایندگان و کاربران تدبیر، در هتل لاله تهران برگزار شد.

همایش با سخنرانی مدیر عامل شرکت پردازش موازی سامان، آقای بهزاد مقصودی آغاز شد. ایشان ضمن تشکر و قدردانی از تمامی دست اندرکاران مجموعه، هدف از برگزاری این مراسم را تقدیر از ۲۰ سال زحمات ارزشمند همراهان تدبیر و همچنین آشنایی با محصولات جدید شرکت (سیستم ثبت سفارش اندروید، سیستم تحت وب، تدبیر لایت و … ) دانستند. ایشان تاریخچه تأسیس شرکت پردازش موازی سامان از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۹۷ را مرور کرده و به ‌طور خلاصه فعالیت‌ها، افتخارات و محصولات ارائه شده در این بیست سال را شرح دادند.

در ادامه، آقای محسن پژم، کارشناس واحد نرم‌افزار، در رابطه با «سیستم ثبت سفارش اندروید تدبیر» سخنرانی کردند. ایشان مزایا و قابلیت‌های این سیستم را در مقایسه با ثبت سفارش سنتی بیان نمودند.

پس از استراحتی کوتاه، کارشناسان فنی مستقر در کانترها به ارائه توضیحات تکمیلی در مورد محصولات و خدمات شرکت، همچون: “سیستم ثبت سفارش اندروید، تدبیرلایت، سیستم‌ تحت وب، خدمات استقرار، خدمات پایگاه داده و …” ‌برای کاربران پرداختند.

در ادامه، آقای مهران ریاضتی، کارشناس بازاریابی و تبلیغات، به تشریح استراتژی‌های توسعه شرکت پرداختند. ایشان در صحبت‌های خود به تمرکز بر سه هدف اصلی توسعه محصول، توسعه بازار و توسعه مستمر (سفر مشتری) در سال ۱۳۹۷ و همچنین ارائه محصولات جدید بر مبنای پاسخ به نیاز مشتری اشاره نمودند.

در بخش بعدی، آقای حمیدرضا محمدی، کارشناس ارشد واحد نرم‌افزار، در رابطه با نرم‌افزار تحت وب تدبیر توضیحات جامعی ارائه نمودند و ضمن اشاره به این موضوع که این سیستم حدود سه سال پیش با اعلام نیاز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای حل معضل شرکت‌هایی که پراکندگی جغرافیایی دارند، تولید شده است، به بیان ضرورت و اهمیت سیستم تحت وب پرداختند و در ادامه کلیه مزایا، قابلیت‌ها، مشخصات فنی و معماری این سیستم را شرح دادند.

در ادامه‌ی مراسم، طبق روال هر ساله، از همکارانی که به مدت ۱۰ سال با شرکت پردازش موازی سامان همکاری کرده‌اند، تقدیر به عمل آمد و هدایایی به آن‌ها تعلق گرفت. همچنین از نمایندگان شهرستان‌های مختلف که در همایش حضور بهم رسانده بودند، تقدیر و تشکر به عمل آمد و هیئت مدیره به رسم یادبود هدایایی به آنها تقدیم کردند.

در ادامه به پاس ارج نهادن به همراهی مشتریان وفادار، طی مراسم قرعه‌کشی، سه بسته ست تجاری نرم‌افزار تدبیر لایت، به قید قرعه به سه نفر از شرکت‌کنندگان همایش اهدا شد.

در پایان مراسم، هیئت مدیره کیک تولد ۲۰ سالگی تدبیر را بریدند و جناب آقای مقصودی از سهامداران، اعضای هیئت مدیره، کارمندان و تمام عزیزانی که به هر نحوی در پیشبرد اهداف این شرکت سهیم بوده‌اند، سپاسگزاری کردند.